Thursday, September 8, 2011

Farmasi Haul & Review: Stay Matte Foundation

Buna fetelor! Am revenit cu urmatorul review la fondul de ten Stay Matte de la Farmasi pe care il puteti gasi pe site-ul: www.farmasi.ro
Daca ati vazut haul video-ul stiti despre ce vorbesc, daca nu, il voi pune mai jos sa il urmariti...



Saty Matte Mineral Enriched Long Lasting Foundation 

- Acoperire completa, aspect mat si rezistenta de durata (Full coverage with Matte Finish, Shine Control, Long lasting)
- Pentru toate tipurile de ten (for all skin types)
- Nuanta 02 (Shade 02)
- 30 ml (1.01 oz)
- Pret 15 ron (Price: 5 $)


 Despre acest fond de ten nu prea pot sa va spun multe...din pacate mi-am luat o nuanta mult prea deschisa pt mine si nu il pot folosi de unul singur, doar amestecat cu alt fond de ten care este prea inchis.

Sincer il prefer pe celalalt High Performance Antiaging & Skin Perfecting Foundation pt ca are o consistenta mai groasa, acesta este prea lichid si nu cred ca are acoperire la fel de buna dar dupa cum va spuneam nu l-am folosit de unul singur si nu pot sa ma pronunt...probabil ca la urmatoarea comanda voi lua unul mai inchis sa vad daca merita :D 

Mirosul este ok ca si la celalat, tubul in care vine are varful mai subtire pt ca sa poti scoate cantitatea dorita dar mie imi place mai mult celalalt care are pompita.


I can't talk too much about this foundation because unfortunately I got a shade that is too light for me and I can't use it by it's own...only to mix it with a darker foundation...

Anyways....I have to say that I prefer the other one the High Performance Antiaging & Skin Perfecting Foundation, because it has a thicker consistency, this one is too thin and I don't think it has full coverage either...I will probably get another one in a darker shade to see how it works...:D

It smells ok like the other one, the packaging is good because you can control the amount of product you take out because of the pointy tip but I prefer the other one because it has a pump...








7 comments:

  1. eu il am...acoperirea m-a uimit...nu ma asteptam ca un fond de ten asa de ieftin sa acopere asa de bine...daaaar pe tenul meu gras, chiar si cu primer, dupa 2 ore, arata jalnic....o sa vad cand se va ma racori afara daca se comporta la fel...

    ReplyDelete
  2. ok so daca al tau e nr 2 si e deschis merg pe 3 poate 4 ? mmmm

    ReplyDelete
  3. @Precious Deedee si eu am tenul gras dar folosesc pudra indiferent de ce fond de ten sau primer aplic...

    ReplyDelete
  4. @Dragonfly Accessories da si eu m-am gandit sa imi iau inca unul cel mai inchis ca sa le pot amesteca...poate gasesti undeva un stand Farmasi unde au testere si le poti incerca asa e cel mai sigur...

    ReplyDelete
  5. Mi-am luat pana la urma, dupa ce am stat in fata standului 30 min proband testerele :))
    Vreau sa-ti spun ca intre 2 si 3 e o diferenta foarte mare, ultimul amintit e un caramel care m-a speriat la inceput dar combinate si aplicate pe piele arata bine. 12,5 lei a costat unul. Preturile sunt mai mici ca pe site, tananana :) Mi-am luat si un ruj din cama colour trend cu 8 lei :) Corectoarele lichide si solide 8 lei , mascara 12, 13 lei...
    Pt cine e interesat sa caute standul langa Galeriile Astra,undeva in apropierea magazinului Maria.Vorbesc de Brasov , nu Bucuresti :)

    ReplyDelete
  6. Inscrie-te la Giveaway Adinapup si poti castiga doua lacuri de unghii marca SpaRitual, gama de lux in ingrijirea mainilor. http://adinapup.blogspot.com/2011/09/giveaway-adinapup.html

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

There was an error in this gadget

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More