Thursday, September 1, 2011

Olay Review

Buna fetelor! Sper sa nu va plictisesc cu atatea review-uri pt ca in ultimul timp tot asa ceva am postat dar din pacate nu prea am avut timp pt tutoriale...oricum sper sa va placa...
Astazi va voi prezenta doua produse din gama Olay pe care eu le folosesc de cateva luni bune si imi plac foarte mult: crema de fata si tonerul.


Hey girls! I hope not to bore you with my reviews but I didn't had to much time to do a makeup tutorial so I hope you will like this...
Today I'm going to talk about two face producs from Olay wich are the face cream and the toner.


1.Olay Complete Care (healthy looking skin) Day UV Fluid
- pt ten normal/gras (for normal/oily skin)
- FPS 15 (UV skin defence SPF 15)
- 100 ml (3.38 oz)
- nu astupa porii (does not clog pores)
- pret 23.99 ron (price 8$)

Aceasta este crema mea de fata preferata, imi place foarte mult cred ca acesta este al patru-lea tub. Avand tenul gras nu imi place sa folosesc cremele acelea normale cu consistenta mai groasa pt ca imi lasa tenul uns si lucios. In schib aceasta este perfecta pt ten gras fiind un fluid, are o consistenta usoara esta mai lichida si intra foarte repede in piele iar pielea ramane hidratata, catifelata, moale.

Miroase foarte bine dar nu are un miros puternic, deranjant, are protectie UV, si imi place ambalajul, fiind un fluid il poti folosi usor si nu trebuie sa iti bagi degetele in tot produsul :D



This is my favorite face cream, I've been using it for a long time I think this is my fourth  bottle.I have oily skin and I don't like those thick creams that leaves my skin oily and this one is absolutely perfect for me it gets really quick into the skin, doesn't leave my face oily and greasy, does not clog pores and the skin is soft and hydrate after using it.
It's smells really good, has UV protection and the packaging is perfect because you can easily use it without putting your fingers in the product.



 2.Olay Gentle Cleansers Refreshing Toner
- pt ten normal/uscat/mixt (for normal/dry/combination skin)
- formula delicata perfecta pt curatrea zilnica a tenului (mild everyday cleansing)
- cu extract de castravete si aloe( with cucumbers and aloe)
- 200 ml (6.7 oz)
- nu contine alcool (alcohol free)
- nu astupa porii (does not clog pores)
- pret 15 ron (price 5$)

Si acest produs este unul din preferatele mele, il folosesc zilnic dupa demachiere pt a curata fata si a o improspata. Imi place ca iti lasa tenul revigorat, nu il usuca si miroare bine. Nu prea sunt multe de spus despre acest produs mie una imi place si nu am avut probleme sa im irite fata sau alte chestii...


This one is also my favorite, I use it everyday after I take off my makeup to clean out my skin.
I like it because lifts away  any traces of dirt and makeup revitalising skin appearance without over drying...so at the end  my face feel refreshed and clean :D
It smells really good and I had no problems using it, doesn't irritate my skin.


 Sper ca v-a placut/Hope you enjoy it! 

2 comments:

  1. Si mie imi place fluidul :P Tonerul nu l-am incercat...

    ReplyDelete
  2. Pot sa spun doar atat: m-ai convins cu fluidul. Chiar sunt in cautarea cremei ideale, iar descrierea ta chiar corespunde cerintelor mele. Merci:*

    ReplyDelete

There was an error in this gadget

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More