Friday, December 2, 2011

Cosmetic Style - Set 19 pensule - par de bursuc

Buna dragelor!
Am reusit in sfarsit sa postez acest review pe care am vrut sa il fac de mult timp...am facut video review chiar cand le-am primit si acum le voi prezenta si pe blog.



Setul il gasiti aici, este de la Cosmetic Style. Contine 19 pensule din par natural (de bursuc) cu maner din lemn si un suport negru pentru pensule.
Pretul este de 250 lei iar la achizitionarea setului de pensule primiti CADOU un brush cleaner.
Pensulele sunt foarte moi si fine, manerul de lem este lacuit. Nu am avut probleme sa le cada parul.
Setul contine tot ce aveti nevoie pentru a realiza un machiaj....daca urmariti filmuletul meu la sfarsit puteti vedea tutorialul machiajului realizat cu aceste pensule.





Pensulele 1 si 3 sunt perfecte pentru a va aranja sprancenele iar pensula evantai 3 poate fi utilizata pentru a indeparta particulele de fard cazute sau pentru a aplica iluminator deasupra pometilor.


Setul contine 4 pensule pentru fata: 4 perfecta pentru blush, 5 pentru contur, 6 pentru fond de ten, 7 pentru pudra.





 Aceste 3 pensule sunt perfecte pentru a aplica fardul pe pleoapa, 8 este mai mica si va ofera mai multa precizie, iar 9 si 10 sunt aproape la fel.


Mai departe avem o gramada de pensule pentru ochi mai exact pentru "blending".11 are o forma mai deosebita si poate fi folosita si pentru a aplica corector, 12 are un varf mai ascutit oferind o buna precizie la fel si 13 care este mai subtire iar restul sunt pentru amestecul culorilor avand diferite marimi.




Ultimele 3 sunt: 17 mica si rotunjita care poate fi folosita in diferite feluri pentru corector, pentru pleoapa inferioara, 18 este o pensula dreapta tot asa avand mai multe intrebuintari pentru a contura ochii, pentru pleoapa inferioara iar 19 la fel pentru sprancene, eyeliner...



Acestea sunt cele 19 pensule... nu este neaparat sa le folositi pentru ce si cum am scris mai sus,eu am dat cateva exemple, puteti improviza si puteti fi creative :D

1 comment:

  1. Arata foarte dragut! Nu cred ca as sti pentru ce sa o folosesc pe fiecare, mai ales la alea de ochi, ca sunt o groaza:)

    ReplyDelete

There was an error in this gadget

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More