Thursday, December 8, 2011

Glamorous Half Moon Nails - Purple and Gold

Buna fetelor!
M-am jucat putin cu unghiutele, mai bine zis m-a chinuit talentul si uite ce mi-a iesit :P .... cred ca este destul de bine avand in vedere ca este prima data cand am incercat acest model :D...ce parere aveti?

Hey girls!
I played with my nails and I had so much fun...this is what came out :P...I think is not that bad considering that this is the first time that I try this design :D ... what do you think?



Prima data am aplicat lacul mov "Farmasi nr.75" folosind benzi pentru a da forma rotunjita sus, apoi am trasat linia de sclipici auriu si la sfarsit am aplicat un strat incolor.

First I applied the purple nailpolish using stripes to get the round shape on top, then I did the gold glitter line and at the end I applied a top coat.

1 comment:

  1. Buna,
    Au iesit cool!
    Vino sa vezi magia Craciunului intr-o lume magica...ia gratuit cate animatii doresti ca sa-ti decorezi blogul si intampina vizitatorii cu magia sarbatorilor: Corner of Heaven

    ReplyDelete

There was an error in this gadget

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More