Monday, February 27, 2012

Brown - Copper Smokey Look - Machiaj folosind produse Lady's + Review (RO only)

Buna dragelor!
Acum cateva saptamani am facut o postare si un haul video cu produse pe care le-am luat de la Lady's. Le-am incercat de mai multe ori si acum  am revenit sa va spun parerea mea.


Am fost nerabdatoare sa le incerc, dar din pacate nu sunt prea incantata de ele.
Nu am avut asteptari mari avand in vedere pretul, nu sunt cosmetice profesionale sau ceva brand-uri renumite dar consider ca nu isi merita banii.
Exista produse cam la acelasi pret sau mai ieftine decat acestea care au o calitate mai buna cum ar fi elf, flormar, farmasi, avon si lista poate continua.

Poze si swatchuri gasiti aici.

Acum sa le luam pe rand:

Voi incepe cu paletele care sunt vreo 20 de lei....fardurile sunt foarte prafoase, eu in tutorial le-am folosit cu o pensula umezita pentru ca sunt sun slab pigmentate. Le-am incercat si pe uscat dar sunt mult prea prafoase, parca dispar de pe pleoapa si nu sunt nici "buildable".
Rujul (9.80lei) si luciul (11,54 lei) nu mi-au placut deloc, parca sunt produse ieftine luate din piata. In primul rand mirosul/gustul este aiurea (cel putin eu nu l-am suportat...mie imi place sa folosesc produse, mai ales pe buze care sa miroase frumos).
Tusurile cu sclipici nu sunt grozave dar nici nu costa foarte mult (10 lei)...oricum eu le prefer pe cele de la Farmasi.
Creionul de sprancene este cam tare si parca prea uscat.Costa vreo 7 lei, nu e mult dar se gasesc alternative mai bune :)
Pudra bronzanta (12 lei) este prea portocalie, pe site in poza arata altfel :D
Testerele de fond de ten (11.69lei) au un miros ciudat si nu mi-a placut consistenta, textura, este foarte lichid si nu acopera deloc.
Singurul produs care mi-a placut este balsamul de buze (6.85lei) care e cat de cat ok si miroase bine.

Si cateva poze cu machiajul pe care l-am facut:








Cam asta e tot...aceasta este parerea mea despre produse...sunt curioasa voi ce parere aveti despre ele.
Daca le-ati incercat astept sa imi lasati comentarii cu parerile voastre.

8 comments:

  1. eu nu le am incercat ,sincer imi facusem o lista ptr cumparaturi dar ma- m razgandit nu as vrea sa arunc bani pe ferestra . multumesc ptr sincera parere ce tiai facuto despre produse .

    ReplyDelete
  2. multumesc pentru acest review , sa stii ca si eu voiam sa le comand pentru ca imi pareau foarte frumoase culorile in poze , dar avand in vedere parerea ta, m-ai facut sa nu le comand, nu are rost sa dau bani pentru niste produse care nu isi merita banii, multumesc frumos :d

    P.S. machiajul este foarte frumos :D

    ReplyDelete
  3. Eu sunt destul de incantata de produse...pentru pretul lor consider ca isi fac treaba bine.
    Am si eu pudra bronzanta si i-am facut un review pe blog. Mie una imi place mult de tot. Aplicata cu o pensula nu arata portocalie.
    Restul truselor de la Lady's nu le-am incercat insa mi-am comandat 2 dintre cele noi care au aparut acum si sunt chiar surprinsa cat de pigmentate sunt...si nu sunt nici prafoase:)
    Le poti gasi in postarea cu blog sale de pe blogul meu : http://brilliant-beauty4u.blogspot.com/2012/02/blog-sale-produse-cosmetice-noi.html

    ReplyDelete
  4. which photo editr u use??????

    ReplyDelete
  5. Buna.Ma intrebam daca ai comandat vreun set de testere de parfumuri cat ai platit ?pe site scrie ca costa 9 lei dar in catalog scrie ca costa 14 lei la reducere (in loc de 20)daca comanzi bla bla bla... Deci cat costa pana la urma ?:P Multumesc

    ReplyDelete
    Replies
    1. sincer nu stiu, eu am comandat de pe site doar produsele de mai sus, nu am luat parfumuri, dar din cate imi amintesc cu cat comanzi mai multe si suma creste ai ceva reducere...

      Delete
  6. Multumesc pentru review, ma gandeam sa comand produse de la Lady's dar sincer n-am stiut calitatea lor. Bine ca am citit review-ul tau. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sincer eu nu am fost incantata de ele...sunt fete la care le plac...eu zic ca sunt alte branduri mult mai ok tot asa la preturi accesibile... :)

      Delete

There was an error in this gadget

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More