Saturday, February 11, 2012

Lady's Haul (RO only)

Buna fetelor!
Astazi am pregatit un mic haul cu produsele pe care le-am achizitionat de pe Lady's.ro.
Este prima data cand comand de pe acest site. Am fost curioasa sa le incerc dupa ce am vazut o fata care a facut machiaje superbe cu produse de la ei. In special mi-au placut fardurile si tusul cu sclipici pe care Catalina le-a folosit.
Puteti urmari filmuletul pentru a le vedea si mai jos voi pune si poze cu swatch-uri. Nu pot sa va spun inca parerea mea despre produse fiindca nu le-am folosit, dar urmeaza si va voi tine la curent :)



Poze si swatch-uri:



Fard de pleoape Quintet Shadow Isabelle Dupont - Q02 si Q05



Eyeshadow 5 Catherine Arley - Nr.55
 


 Pudra autobronzanta Isabelle Dupont - B51 Golden


 Tus sclipitor Dynamic Glitter Eyeliner Catherine Arley- Nr.02/ Tus sclipitor Glitter Eyeliner Isabelle Dupont- Nr.11


Star Reflection Lipgloss luciu de buze - LG408 
 

Ruj buze hidratant Catherine Arley - Nr. 530


Creion pentru sprancene - EB03 


Balsam pentru buze with shea butter 


Set testere fond de ten Isabelle Dupont 


Penseta  
                        

4 comments:

  1. imi place cum arata pudra bronzanta si tusul

    ReplyDelete
  2. mie imi place culoarea rujului! si bineinteles paletutele!

    ReplyDelete
  3. Imi plac toate...cred ca voi lua si eu un catalog Lady's la manute

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

There was an error in this gadget

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More