Thursday, March 1, 2012

Concurs de Primavara - Biank Make Up Artist & Cosmetic Style (CLOSED)

Buna dragelor! A venit si 1 Martie si dupa cum v-am promis azi dam drumul la concursul de makeup cu super premii oferite de Cosmetic Style!


Este primul concurs pe care il organizez si sunt foarte fericita pentru ca cei de la Cosmetic Style sunt alaturi de mine iar astfel am ocazia sa va multumesc pentru sustinere si sa va ofer sansa sa castigati premii dragute.

Daca tot se apropie primavara haideti sa ne bucuram de primele raze de soare, sa iesim din monotonie si sa ne distram cu culorile! 

Premii 
Vor fi doua castigatoare deci doua premii, unul pentru cele care participa pe blog si unul pentru cele care se inscriu pe YouTube.

Premiul de pe blog consta in: O paleta, o oja si un ruj SLEEK la alegere de pe site-ul Cosmetic Style.

O paleta Sleek 


O oja Sleek
  
Un ruj Sheer Cover Sleek

Premiul de pe YouTube consta intr-un  voucher de 100 de lei oferit de Cosmetic Style.



Tema si Reguli

Tema concursului este bineinteles "Primavara". Concursul se desfasoara atat aici pe blog cat si pe Youtube.
- Puteti sa va inscrieti o singura data alegand una dintre cele doua varinate:


1. Participare pe blog: Trebuie sa imi trimiteti un mail la adresa: lonelyness46@gmail.com care sa contina:
- Numele cu care ma urmariti prin GFC
- Numele de facebook cu care ati dat like.
- Cel putin 4 poze (2 poze close-up (una cu ochii deschisi si una inchisi), o poza full-face (cu intreaga fata) si o poza in care sa tineti in mana o foaie pe care sa scrie "Concurs de Primavara - Biank Make Up Artist & Cosmetic Style).
- Va rog sa mentionati in mail daca sunteti de acord sa postez pozele voastre pe FB si pe blog.


2. Participare pe YouTube: Trebuie sa realizati un tutorial video in care aratati pasii pe care ii faceti in realizarea machiajul (trebuie sa va filmati live in timp ce va machiati,  nu sa faceti un slideshow cu poze)
- Filmul trebuie sa contina si fotografii close-up (la ochi) si full-face (cu intreaga fata) realizate la sfarsitul sedintei de machiaj.
- Pentru a va inscrie dati click aici sau intrati pe canalul meu de YT si mergeti la filmuletul  "Concurs de Primavara - Biank Make Up Artist & Cosmetic Style" si puneti filmuletul vostru ca Video Response.



Reguli
- Voi posta pozele de inpiratie mai jos.Vor fi trei categorii din care puteti alege: Flori, Fluturi, Peisaje.

- Fie ca participati pe blog , fie pe YouTube tema este aceeasi la fel si pozele de inspiratie.

- Puteti participa cu un singur machiaj si trebuie sa alegeti ori pe blog ori pe YouTube.

- Fiecare trebuie sa isi aleaga o singura poza din cele de mai jos din care sa se inspire si sa creeze un machiaj (machiajul trebuie sa fie realizat pentru acest concurs de voi si pe voi nu pe alta persoana) 

- Machiajul poate sa fie purtabil sau fantezie, ramane la alegerea voastra insa vreau sa va jucati cu culorile si sa creati ceva cat mai original, nu un machiaj banal pentru scoala sau birou. Tema este, cred eu, frumoasa si va ofera posibilitatea sa fiti creative.

- Trebuie sa fiti follower al blog-ului meu (prin GFC - "Join this site" in partea dreapta)

- Sa dati "like" la pagina blogului aici si la pagina sponsorului aici 

- Sa va abonati la canalul meu de YouTube aici.

- Trebuie sa aveti domiciliul in Romania.

Informatii suplimentare
- Este nevoie de minim 15 participante pentru validarea concursului;
- Nu uitati sa imi trimiteti sau sa includeti in filmulet poza de inspiratie pe care ati ales-o;
- Concursul a fost prelungit si se va incheia pe  29.04.12;
- Look-urile si filmuletele trebuie sa fie originale si sa apartina participantului;
- Video-ul uploadat trebuie sa fie cat mai clar la fel si pozele;
- Castigatoarea va fi aleasa de mine si voi tine cont de originalitate, tehnica si de asemanarea cu poza aleasa ca inspiratie (nu trebuie sa fiti profesioniste, poate sa participe oricine insa incercati sa realizati un machiaj cat mai curat si sa va apropiati cat mai mult de imaginea aleasa)
- Castigatoarea va fi anuntata in saptamana 29.03 -05.04;
- Daca castigatoarea nu a urmat regulile de mai sus, va fi descalificata si voi alege pe altcineva.


Pozele din care trebuie sa alegeti

Flori

Fluturi

 Peisaje

Iata si un machiaj pe care l-am facut eu mai demult tot asa avand ca inspiratie o floare superba:


Daca vreti puteti sa dati share la acest concurs pe Facebook sau pe blogul vostru :D

Sper sa va placa tema si premiile si sa va inscrieti in numar cat mai mare! Astept cu nerabdare sa vad machiajele voastre! Spor la treaba!
Va multumesc pentru sustinere si multumesc Cosmetic Style pentru premii! 

7 comments:

  1. Omg ...ce concurs superb :X:X:X:X

    ReplyDelete
  2. Wow! super concursul!! cred ca voi participa si eu!! :*

    ReplyDelete
  3. Ma bucur ca va place :)
    Astept cu nerabdare inscrierile voastre :*

    ReplyDelete
  4. Buna o sa particip si eu,m-am abonat la tine,treci si pe la mine cand ai timp.Pupici

    ReplyDelete
  5. hey ... ma voi inscrie si eu curand ... :D, daca esti curioasa intra si pe blogul meu ... te pup :*:*:*

    ReplyDelete
  6. Multumim de sansa acordata Bianca:X Super concurs si super premii:X

    ReplyDelete
  7. M-am inscris si eu Biank. Sper sa indeplinesc toate conditiile! Va pup si multa bafta tuturor!

    ReplyDelete

There was an error in this gadget

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More