Wednesday, May 2, 2012

Castigatoarele Concursului de Primavara!

Buna dragelor!
Azi este ziua cea mare si anume azi voi anunta cine sunt cele doua castigatoare ale concursului de primavara pe care l-am organizat impreuna cu cei de la Cosmetic Style.
Stiu ca a fost un concurs cam lung dar din cauza numarului mic de inscrieri am fost nevoita sa il prelungesc. Pana la urma a fost ok si s-au inscris destule fete pe blog, pe YouTube au fost putine dar am hotarat sa nu il anulez si sa aleg o castigatoare.
Vreau sa va multumesc pentru efortul depus si pentru sustinere, a fost foarte greu sa alegem deoarece am primit multe machiaje frumoase.
Inscrierile de pe YouTube le gasiti daca dati clic aici si mergeti la Video Responses...acolo sunt toate filmuletele participante.

Mai intai sa vedem participantele de pe blog. :)
Fetele au fost de acord sa postez pozele, unele mi-au trimis si colaje iar la restul le-am facut eu ca sa vedeti si poza de inspiratie si machiajul.

Participantele in ordine alfabetica :D

Aby Ciorascu

 Amedeea Ene

 Anyta Giorgiana

 Camelia Camy
 
 Casandra Pirnevan

 Catalina Maria Neagu Katelynn

 Cosmetice Lady's - Dya

Cristina Dobre

 Diana Belean

Eva Ro

Flory Gaby

 JolieAngel

Letitia Golea

 Luiza-Andreea Adascalitei

 Make-up by Alina

 Miriam Georgiana

Msc Elena

Paska Nicoleta Mariana

Silvia Pascariu

 Stefana Sofian

 Stefania Petcu


CASTIGATOAREA premiului de pe blog este:  DIANA BELEAN!!!



FELICITARI!!! :)

Pe YouTube au fost 8 inscrieri pe care le puteti vedea aici.

Iar CASTIGATOAREA de pe YouTube este: DIANA ALEXANDRA (diamov99)


FELICITARI!!! :)
Rog castigatoarele sa trimita datele si produsele alese (castigatoarea de pe blog trebuie sa isi aleaga o paleta Sleek, un ruj Sheer Cover si o oja Sleek iar cea de pe YouTube produse in valoare de 100 de lei) pe adresa sponsorului si anume:  cosmetic.style@yahoo.com. Premiile vor fi expediate de cei de la Cosmetic Style.
Va multumesc pentru participare si multumesc Cosmetic Style pentru premii!


2 comments:

  1. Felicitari Castigatoarelor!
    Unele machiaje au fost superbe!

    ReplyDelete
  2. Salut:)
    As avea o rugaminte la tine, din motive de confidentialitate daca ai putea sa stergi poza mea de pe aceasta pagina te rog (M. Monika).
    Multimesc frumos!

    ReplyDelete

There was an error in this gadget

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More