Thursday, July 19, 2012

Summer Nails - Ombre, Crackle and more...

Hello! Pentru azi am pregatit o postare despre unghiute :D
In ultima vreme am avut o fixatie cu unghiile si am tot experimentat...

Hello! Today's post it's about nails :D 
I was very obsessed lately with colored nails and I've tried different styles...

Am incercat ceva gen "ombre", mai am inca de lucrat dar eu zic ca merita, chiar imi place ideea si am vazut pe net o gramada de modele superbe.

I really like ombre nails and I saw some gorgeous ones, so I  tried it out but I still have to work on it :D


 Pentru acest model am folosit un buretel si 3 oje de la Farmasi (pe cea din mijloc nu se mai vede numarul)

For this one I've used a sponge and 3 nail polishes from Farmasi (I can't see the number on the middle one)


...tot ombre... prima incercare :D

...ombre again...first time trying it :D

 
La acest model am folosit tot un buretel si 3 oje: doua de la Rapsodi si una Flormar 

For this one I've used a sponge and 3 nail polishes: two Rapsodi and one from Flormar


O alta obsesie am avut cu ojele crackle si mai ales cu combinatiile de culori...

Another obsession: crackle nail polish and bright color combinations...


Pentru pedichiura am folosit  oja Flormar 424 si oja crackle Opoola 74

For toes I've used Flormar 424 and  crackle Opoola 74


...iar pentru maini Rimmel 460 si crackle Opoola 77

...and for my nails Rimmel 460 and crackle Opoola 77




 ...si in final un model care nu era gandit asa de la inceput dar asta a iesit si pana la urma mi-a placut :))
Am folosit ca baza o oja alba mata si apoi cu ajutorul unei scobitori am facut multe "pete" colorate :)
  
...and finally ... something that came out by mistake, playing around but at the end I liked it :))

I used a white matte base and then with a toothpick I made ​​some colored "spots" :)



Am mai incercat si manichiura "caviar" (asa parca ii zice) cu acele bilute mici mici, dar din pacate nu le-am facut poze...data viitoare :P

I also tried the "caviar" manicure but unfortunately I don't have pictures... next time: P

Sper ca v-a placut si astept comentarii si link-uri cu manichiura voastra preferata pentru vara.

I hope you enjoyed and let me know which is your favorite manicure this summer.

3 comments:

  1. Ce superb e verdeleeee d ela Rimmel

    ReplyDelete
  2. Ce frumoasa e Flormar 424, trebuie sa o iau!

    ReplyDelete
  3. Sunt foarte haioase cele crakel, iar din cele cu buretel cea cu flormar albastru imi place cel mai mult :P

    ReplyDelete

There was an error in this gadget

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More