Monday, December 17, 2012

Farmasi Haul, Review & Makeup

Hello ladies!
Azi v-am pregatit un haul si un mic review la produsele Farmasi. Daca imi urmariti blogul stiti ca am mai vorbit despre ele, sunt foarte ok si au un pret accesibil.

Pana acum mi-au placut toate pe care le-am incercat, mai ales fondul de ten High Performance Antiaging & Skin Perfecting Foundation si ojele.
Daca va intereseaza produsele le puteti achizitiona de la standurile Farmasi sau de pe site www.farmasi.ro


Today it's time for a haul and a quick review on the Farmasi products. If you follow my blog you know that I've talked about them, really affordable and good products.

So far, I liked all the stuff that I've tried, especially the
High Performance Antiaging & Skin perfecting Foundation and the nail polishes.

If you are interested
you can find the products here.




High Performance Antiaging & Skin Perfecting Foundation - No. 09
Despre fondul de ten pot sa va spun doar ca imi place foarte mult si sunt la a5a sticluta. Acopera foarte bine evident in functie de cantitatea aplicata dar nu incarca tenul, arata natural, este mat...mai multe informatii gasiti aici.

I just love this foundation, this is the 5th bottle. It has good coverage, it is buildable, looks natural on the skin, it's not heavy, it is matte ... more info here.
 


Camouflage Liquid Concealer - No.05
Este un corector lichid dar imi place ca nu este foarte subtire are o consistenta mai cremoasa. Acopera destul de bine, se intinde usor, nu se aduna. Prima data am luat nr. 02 si era prea deschis pentru mine dar de data aceasta am nimerit nuanta potrivita.

It's a liquid concealer but I like that it's not very thin, it has a creamy consistency, good coverage and it's easy to apply. First I got no.02 which is too light for me but this time I got the right shade.

Nuanta/Shade 05
Nuanta/Shade 05
Nuanta/Shade 02

Terracotta Powder - No.09
O pudra cu multe particule de sclipici si destul de "sheer". Eu o folosesc pe post de iluminant, pentru ca  mi se pare prea "shimmery" pentru a o folosi pe toata fata. Dar aplicata unde trebuie arata bine si da o stralucire machiajului, un "glowy look".

A powder with lots of glitter particles and pretty "sheer". I use it as a illuminant because it seems too "Shimmery" to be used on the entire face. But applied where to look good and gives a glow makeup, a "glowy look."



 Tender Blush On - No. 01
 Este primul blush Farmasi pe care il incerc, este un coral cu putine particule aurii, nu este foarte pigmentat dar nici "sheer" e undeva intre.



Soft Touch 4 Color Eye Shadow - No. 04
Mi-a placut acet quad, in special culoare aceea inchisa un "plum" sau ceva de genu. Culori sidefate destul de pigmentate, mai intense cu o baza aplicata inainte.



Soft Touch Mono Eye Shadow - No.19
O culoare superba un "peachy pink" cu tenta aurie care la fel ca cele din paleta de mai sus este mult mai intensa cu o baza aplicata inainte.



Soft Touch Mono Eye Shadow - No. 20
O culoare deschisa perfecta ca "highlighter", un bej cu putin sclipici.



Liquid Liner - Black
Am ales varianta cu aplicator tip pensula (mai exista in varianta tip carioca), dar mie imi place mult mai mult acesta si mi se pare mai usor de aplicat.



Si acum un machiaj rapid si natural perfect pentru zi realizat cu produsele de mai sus. 
And now a soft and quick daytime look using the products above.






Ati incercat produsele Farmasi? Va plac?
Astept parerile voastre in comentarii... :)

Have you tried Farmasi products?
Comment down below and let me know what do you think about them?


8 comments:

  1. am o lista cu produsele lor cand o sa plec la vanatoare stiu sigur ce imi iau:)
    foarte fain machiajul :*

    http://aboutwomenandnotonly.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Buna. Intr-adevar foarte frumos machiajul.
    Am o intrebare despre fondul de ten, care ma tenteaza foarte mult. Este potrivit pentru tenul uscat ?
    Merci in avans de raspuns.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna. Nu scrie pe el pentru ce tip de ten este, eu il am mixt spre gras dar nu cred ca ar fi o broblema nici cu tenul uscat mai ales daca aplici o crema hidratanta inainte...sincer nu stiu sa iti zic exact pentru ca nu l-am testat pe ten uscat

      Delete
  3. Nuanta 02 cat de deschisa e?Eu in general am nuanta 2 la fonduri de ten,dar mi se pare mai multa alba din pozele tale. Imi poti spune te rog ce nuante porti tu la fond de ten de obicei, sa imi dau si eu seama cam ce nuanta mi-ar trebui la corectorul lichid?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Depinde de sezon, de cat de bronzata esti....pentru mine nuanta 02 e deschisa iar cealalta 05 e ok acuma iarna dar vara ar fi si ea prea deschisa...oricum corectorul trebuie sa fie mai deschis decat fdt...iar eu la fond de ten de obicei amestec doua nuante. La acesta de la farmasi acum folosesc 09 care desi pare destul de inchis cand il aplici este ok, iar vara foloseam 10.

      Delete
  4. Si mie imi plac mult produsele de la Farmasi, si la cat costa chiar e incredibil cat de bine se comporta. Si eu am quadul no. 04, din el folosesc cel mai des culoarea alba pentru iluminat coltul interior al ochiului, mi se pare ca merge perfect pentru asa ceva. Sa le folosesti sanatoasa si fericita!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc :)
      Da chiar sunt foarte ok si au pret bun...

      Delete

There was an error in this gadget

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More