Sunday, December 9, 2012

❄ Holidays/Christmas Inspired Makeup with 3 different lip colors ❄

     Hello! Azi am pregatit pentru voi un tutorial....whaaattt?!! Da, stiu ca am facut o pauza...."infinita"...dar sper sa nu se mai intample :D 
         Deja a inceput sa ma cuprinda magia sarbatorilor :)) ... cam devreme dar nah ... probabil din cauza americanilor care deja au brad si luminite si de toate sau din cauza ca a niiiins si e supeeeer....oricum am filmat un machiaj pentru Sarbatori/Craciun  cu auriu, verde, rosu, sclipici si tot ce trebuie ca sa fie in tema.
          Am folosit 3 nuante de ruj diferite: rosu, portocaliu si nude...sper sa va placa si astept sa imi spuneti care dintre cele 3 variante va place. :D

          Hello! Today I have for you a tutorial .... whaaattt?!! Yes I know ... I was gone "forever" ... but I hope it will not happen again : D
       I'm already in the holidays mood :)) ... a little early but yeah ... probably because of the Americans that already have
Christmas trees and lights and all that stuff, or because it is snowing and I love it <3
          Anyways I filmed a Holidays/Christmas makeup look with gold, green, red, glitter perfect for Christmas time ...and I also did 3 different lip colors... I hope you like it and let me know which lip color do you prefer. : D


Va las si cu cateva (mai multe) poze :)))
And now some pictures (more actually) :))














No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More