Monday, January 21, 2013

Day to Night Makeup (Tutorial folosind produse Farmasi - RO only)

Hello dears!
Am revenit cu un tutorial 2in1. Am incercat sa fac un machiaj de zi pe care apoi sa il transform in unul de seara.
Ambele sunt usor si rapid de realizat...am incercat sa nu fie prea incarcate, chiar si cel de seara nu este unul dramatic...poate fi purtat si ziua (pentru cele mai indraznete :P)

Am folosit in mare parte produse de la Farmasi despre care v-am mai vorbit...daca va intereseaza review si swatch-uri gasiti aici si aici.

Produsele le puteti achizitiona de pe site-ul Farmasi.ro.














 Ati incercat produsele Farmasi? 
Care dintre cele doua look-uri va place mai mult/pe care l-ati purta?

6 comments:

  1. Simplu, dar sofisticat :) frumoasa transformare.

    http://beautybymikaella.blogspot.ro

    ReplyDelete
  2. Salut!
    Ai un blog interesant. Te astept pe la mine http://filmandotherstories.blogspot.se/.
    Un an nou fericit iti doresc!

    ReplyDelete
  3. Sunt foarte frumoase ambele ♥

    ReplyDelete

There was an error in this gadget

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More