Tuesday, April 23, 2013

Perfect Prom Look (using drugstore products)

Hello!
Daca tot e nebunia cu "prom look" am zis sa fac si eu ceva de genul, un machiaj care poate fi purtat la balul de absolvire, la o petrecere, ceva nu foarte dramatic dar tot odata elegant. Am folosit produse "drugstore", produse accesibile.
Genele false si mesa din par despre care v-am vorbit aici le gasiti pe site-ul: www.kkcenterhk.com

There is this craziness with prom looks so I decided to do one...something elegant but not too dramatic, perfect for prom or for a party. I've used only drugstore products. The false lashes and the hair piece are from www.kkcenterhk.com


Va las cu tutorialul si cu pozele/Enjoy the tutorial and the pics ;)





















 Cum vi se pare acest machiaj? L-ati purta la balul de absolvire?
What do you think about this makeup? Would you wear it to prom?

7 comments:

  1. Buna ! Te-am nominalizat pentru un premiu pe care il vei gasi pe blogul meu : http://didiibeauty.blogspot.ro/2013/04/super-sweet-blogging-award.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. wow...foarte tare :)...nici ca mi se potrivea ceva mai bine...sunt fanatica cu dulciurile :P

      Delete
  2. Ce frumos e, imi place foarte mult culoarea buzelor :)

    ReplyDelete
  3. Superb machiajul,iar tu esti o frumoasa :*

    ReplyDelete

There was an error in this gadget

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More