Friday, April 5, 2013

Perfect Prom Look

Hello!
Astazi revin cu un machiaj pe care i l-am facut prietenei mele, un machiaj intens dar tot odata purtabil, bineinteles pentru o ocazie nu pentru zi.
Eu zic ca ar merge pentru o iesire in oras, o petrecere, sau chiar pentru balul de absolvire....sper sa va placa ;)

Am folosit paletele de la Makeup Atelier Paris pe care vi le-am prezentat aici si paleta Sleek Respect despre care am vorbit aici. De asemenea le puteti vedea si in ultimul filmulet de pe canalul meu de youtube.

Today I'm back with a makeup that I did on my friend, it is a bright look but I think it's wearable, for an occasion of course, not really for the daytime.
I think it's perfect for a date, a party, or even for prom...hope you like it ;)

I've used the Makeup Atelier Paris palettes (review here) and the Sleek Respect palette (review here)
Also you can see both in my last video on my YouTube channel.













8 comments:

  1. Foarte dragut realizat machiajul. O prinde bine pe prietena ta :)

    ReplyDelete
  2. Imi place machiajul ochilor, f pretty :*

    ReplyDelete
  3. Imi place :-D chiar consider ca ar fi perfect pentru absolvire, atat liceu cat si faculta. Nu e suuuper dramatic, e... cumva intre :-D e numai bun :-D felicitari ! :-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. multumesc :* ...ma bucur ca iti place :)

      Delete

There was an error in this gadget

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More