Saturday, April 27, 2013

Super Sweet Blogging Award - Un tag dulce de tot

Hello! A venit momentul sa ne indulcim putin \(◎o◎)/



Am fost nominalizata de catre Didi Diana sa fac acest tag si fiind vorba de dulciuri mi-a placut din start :)) 
E primul tag pe care il fac si daca nu stiati, de fapt nu aveti de unde sa stiti :))) dar eu sunt disperata, inebunita...si cum se mai poate ...dupa dulciuri...oricand la orice ora am pofta pe ceva "bun" si cu greu ma abtin pentru ca silueta nu-mi permite :D

Din cate am vazut sunt cateva reguli si anume: 
- Viziteaza si multumeste blogului care te-a nominalizat : Multumesc Didi Diana, m-ai nimeri la fix
- Raspunde intrebarilor "super dulci" .
- Nominlizeaza 13 blogguri si creeaza un link in post si anunta-i cu un comentariu pe blogul lor
- Copiaza si posteaza premiul pe blogul tau .


Sunt doar 5 intrebari, e un tag scurt dar pentru inceput e perfect (';')

1. Biscuiti sau tort ?
Hmmmm....tort de biscuiti :))))) glumeam...desi imi plac dulciurile foarte mult nu sunt fan torturi...sunt cateva care imi plac dar cele cu tot felul de creme mai ales cu crema de unt nu sunt printre preferatele mele...deci aleg biscuiti si preferatii mei sunt cei de la Milka ChocoMinies (^_-)


 
2. Ciocolata sau vanilie ?
Ciocolata clar :))) biscuiti, inghetata, fursecuri, tort orice sa fie cu ciocolata...ador briosele negre cu bucatele de ciocolata prin ele....pfff...




3. Care este gustarea dulce preferata ?
OMG...trebuie sa aleg una singura?...n-ai cum...pai ar fi...aia si aia si aia si...nah bine aleg ciocolata de orice fel...si tot ce are ciocolata :))) am trisat ;)



Si cum sa nu-ti placa stafidele trase in ciocolata...cand ai desfacut punga nu te mai poti opri pana nu le termini :)))



4. Cand ai super pofta de dulciuri ?
Ce intrebare e asta?! :)...mai bine era cand n-ai pofta de dulciuri :))) eu am pofta tot timpul...si tot descopar chestii noi...si nu se mai termina :)))


 
5. Daca ai avea un nickname dulce, care ar fi ?

Am deja :))) "mufinky" de la muffins...as putea sa mananc in fiecare zi si nu m-asi satura de ele :P


Bun trebuie sa ma opresc...am pregatit acest tag la 1 noaptea....o ora nu tocmai potrivita sa te gandesti la dulciuri :) oricum sper sa va placa...xoxo

Si acum sa aleg fetele pe care le invit sa faca acest tag...sper ca nu l-au facut deja... :D
Koko
Anda
Catalina
Valentina
Anca
Sudessa
Cristina
Andreea Adam
Laura
Alexandra
Miu Miu
Andreea
Ionny

16 comments:

  1. Mutumesc frumos :) Il fac maine :) te pup.

    ReplyDelete
    Replies
    1. super...abia astept sa vad daca mai sunt si alte fete inebunite dupa dulciuri si ce bunatati prefera ;)

      Delete
  2. Mi-a placut mult postarea. :D
    Mi-ar placea sa vad mai multe tag-uri pe blogul tau. :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersi...chiar m-am gadit ca ar trebui sa mai fac...nici nu stiu de ce nu am facut pana acum :D

      Delete
  3. Replies
    1. abia astept sa vad care sunt dulciurile voastre preferate :*

      Delete
  4. Supeeer dulci raspunsurile :)) si sincera sa fiu mi-ai cam facut pofta de ciocolata . Te pup :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. tag-urile astea sunt cam periculoase :)))

      Delete
    2. deci ar trebui sa le facem mai des :))

      Delete
  5. Multumesc pentru tag :* O sa il fac si eu curand :D

    ReplyDelete
  6. Buna!:) Premiul asta e asa de scump si vad ca la tine abunda in ciocolata,yummi:D
    Pe fb te-am descoperit cumva si m-am alaturat blogului tau:) Pe mine aici ma gasesti:ciocolatacuzahar.blogspot.ro

    ReplyDelete
    Replies
    1. daaa...ce ne-am face fara ciocolata ;)

      Delete
  7. Buna Bianca ! Tot eu suuunt si tot eu te-am nominalizat pentru un TAG pe blog-ul meu : http://didiibeauty.blogspot.ro/2013/05/my-perfect-imperfections-tag.html . :)) Te pup :*

    ReplyDelete

There was an error in this gadget

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More