Tuesday, May 21, 2013

My Perfect Imperfections Tag

Hello!
Am revenit cu un nou tag, pe care l-am primit de la Diana...mersiiii!!! :*



Reguli :

1. Enumera 3 “defecte” fizice, imperfectiuni care te deranjeaza.
2. Numeste 3 calitati fizice, lucruri care-ti plac la tine.
3. Vorbeste despre ele, exact de ce te deranjeaza/ iti plac, modul in care te fac sa te simti.
4. Da tag-ul mai departe altor 5 persoane.

Ok, sa vedem cum sta treaba cu imperfectiunile....
1. Pai in primul rand ce nu imi place si ce ma streseaza zilnic este parul...care imi da mari batai de cap. E foarte slab, subtire, cade foarte tare si nu sta nici cum. Am incercat o gramada de tratamente dar ....nu cred ca are leac :D


2. Sprancenele sunt foarte aiurea, ca si parul...foarte rare si au o forma ciudata :)) chiar ma gandeam intr-o perioada sa le tatuez dar am renuntat...parca arata prea fake...



3. Nu-mi plac dintii...adica faptul ca sunt carni...din cauza maselelor de minte care cica nu au loc si imi imping toti dinti. Singura varianta ar fi sa le scot si sa imi fac aparat dar sincer nu ma incanta ideea si mi-e si frica :(


Calitati fizice...hhmmm...
1. imi place nasul ca e micut...


2. imi place forma ochilor desi as fi preferat sa fie alta culoare...nush albasru, verde...ceva intre :P





3. imi place forma unghiilor...nu sunt foarte late si sunt destul de rezistente, nu se rup, nu se exfoliaza decat daca sunt foarte lungi...ceea ce nu se intampla prea des pentru ca le prefer scurte si cat mai colorate :)



Dau tag-ul mai departe tuturor celor care nu l-au facut inca si vor sa il faca ;)



6 comments:

  1. Bianca,nu mai vorbi prostii ! Te-am urmarit in fiecare clipulet pe YT si ai niste sprancene superbe :x . Treci si pe la mine sa vezi TAG-ul :* : http://didiibeauty.blogspot.ro/2013/05/my-perfect-imperfections-tag.html . Te pup :* ! Si astept clipulete nooooi . Mi-e dor !

    ReplyDelete
    Replies
    1. mersiii :* sper sa imi fac timp cat mai curand sa filmez :D

      Delete
  2. Bianca, sprancenele tale arata ok si sa stii ca iti sta muuult mai bine cu ochii caprui :) In priviinta aparatului dentar - te sfatuiesc sa nu stai pe ganduri. Si eu sunt nevoita sa imi pun din aceiasi cauza. Oricum nu scapi fara sa scoti maselele de minte si e mai bine sa o faci din timp fiindca ele continua sa impinga si iti afecteaza ceilalti dinti. In timp, ii poti pierde si se vor caria mai usor. Curaj! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. daaa am tot amanat dar trebuie rezolvata problema :D
      ms ms...te pup

      Delete
  3. Femeia cand nu are defecte, isi gaseste. Sprancenele tale arata tare bine, nu stiu ce ai cu ele...

    ReplyDelete
    Replies
    1. offf...arata bine dupa ce ma chinui sa le aranjez in fiecare dimineata...daca nu sunt facute n-au nici o forma :D

      Delete

There was an error in this gadget

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More