Wednesday, July 10, 2013

Summer Makeup Haul - NYX, Wet n' Wild, e.l.f., Lime Crime and more...

Hello ladies!

Am revenit cu un mic haul...asa mai de vara... cu cateva produse pe care le-am achizitionat recent de pe beautyjoint.
Poze si swatch-uri mai jos ;)

I'm back with a summer haul...with some products that I recently got from beautyjoint
Pictures and swatches down below.



Sa incepem cu produsele pentru fata/ Let's start with face products:

Wet n' Wild Bronzer - Reserve Your Cabana 
Eu l-am luat pe post de iluminator, am vazut un swatch si mi-a placut foarte mult...e o nuanta prea deschisa pentru a fi folosita ca si bronzer dar ca iluminator arata foarte bine.

I got it as a highlighter because I saw a swatch and I really liked it...I think it is too light to be used as a bronzer but as a highlighter it looks great.




NYX Cream Blush - Golden (o nuanta naturala cu reflexii aurii/ natural shade with golden reflections)




e.l.f. Essential Healthy Glow Bronzing Powder - Matte Bronze
(dupa parerea mea nu este complet mat, nu are particule multe de sclipici dar are reflexii aurii/ it is not completely matte, it doesn't have big glitter particles but it has some golden reflections)



Am fost curioasa sa incerc primerul de la Lime Crime, am auzit numai pareri bune despre el asa ca l-am luat si abia astept sa il incerc :D
I was really curious to try the Lime Crime primer, I've heard so many good things about it so I can't wait to try it : D

Lime Crime Eyeshadow Helper (Primer)




Am mai vrut sa incerc si gel liner-ul nou de la NYX si fiindca am o gramada negre l-am ales pe cel albastru.
I also wanted to try the new gel liner from NYX and because I have a lot of black gel liners, I got the blue one.

NYX Gel Liner and Smudger - Cobalt Blue




Pentru buze mi-am luat doua creioane si doua luciuri de buze NYX:
For the lips I got two lip pencils and two lip glosses from NYX:

NYX Slim Lip Pencil - Orange, Hot Red


Orange, Hot Red


NYX Round Lip Gloss - Sorbet, Ballerina Pink

Sorbet, Ballerina Pink
Sorbet, Ballerina Pink

Mi-am mai luat si un buretel care intr-un fel e "dupe" dupa beauty blender... nu am originalul asa ca nu stiu sa va spun mai multe dar sa vedem cum functioneaza acesta :D

I also got a blending sponge, somehow it is a dupe for the beauty blender ... I don't have the original one so I don't know much about it, but let's see how this works: D

Miss Adoro - Blending Sponge 




Rezerve pentru clestele de intors gene/ Eyelash Curler Replacement Pads



Si bineinteles o gramada de gene false/ And of course a lot of false eyelashes ;)


Cam asta a fost tot... sper ca v-a placut...
That's pretty much all I got ... hope you enjoyed it...










No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More