Tuesday, June 3, 2014

NYX HD Studio Photogenic Foundation Review & Swatches (ProduseCosmetice.ro)

Hello!
Ce mult a trecut de la ultima postare...din pacate nu am mai avut timp sa ma ocup de blog, am facut o pauza lungaaa... dar sper sa reusesc sa postez mai des de acum incolo.
Azi va voi vorbi despre un site cu produse cosmetice pe care l-am descoperit de curand...de fapt cred ca l-am mai vizitat in trecut...site-ul se numeste ProduseCosmetice.ro, probabil ca multe dintre voi ati auzit deja de el.


Gasiti atat produse pentru machiaj, cat si pentru ingrijirea tenului si a parului, produse pentru unghii, parfumuri, aparatura profesionala si accesorii. Este un site dragut iar comenzile se pot face foarte usor.
Astazi va voi prezenta doua produse pe care le puteti gasi pe ProduseCosmetice.ro .

Fondul de ten HD Studio Photogenic Foundation de la NYX - 03 Natural


Este un fdt usor, acopera bine (are acoperire medie dar poate fi aplicat in mai multe straturi pentru o acoperire mai mare), nu incarca tenul, are un  aspect destul de mat si rezista bine pe durata zilei, bineinteles eu l-am fixat cu pudra. Imi place ca are pompita, mirosul e ok, este cremos si usor de aplicat...in concluzie un fdt bun care cred ca se va afla printre preferatele mele ;)



Rimmel Match Perfection Blush - 03 Medium
Este un blush pudra cu 3 nuante, are foarte putine particule de sclipici.
Eu am incercat sa amestec cele doua culori inchise dar pentru tenul meu e prea "light" si dupa cum vedeti si in swatch-uri nu este foarte pigmentat...eu zic ca ar arata mai bine pe un ten mai deschis.



In postarea de astazi v-am prezentat doar doua produse dar cu siguranta vor urma si altele...pe site-ul  ProduseCosmetice.ro gasiti mult mai multe! ;)
Va invit sa face o vizita pe site si sa imi spuneti ce produse v-au facut cu ochiul sau ce produse ati vrea sa gasiti pe viitor acolo.







No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More